This is Gallery: Mads, Brand Manager

Journal

This is Gallery: Mads, Brand Manager

Det er otte år siden, at Mads blev en del af MOS MOSH familien. Han startede i indkøbsafdelingen og med årene arbejdede han sig op til at blive indkøbschef. For tre år siden, under en middag og et par flasker vin i forbindelse med en modemesse i Berlin, blev der givet hånd på, at MOS MOSH ville udvide med tøj til mænd.

I begyndelsen arbejdede Mads - og de andre involverede - med Gallery oven i sine andre daglige opgaver, men efter to sæsoner og mere end 150 forhandlere rundt om i Europa, indså man hurtigt, at Gallery krævede fuld opmærksomhed. 

Som Brand Manager har Mads det store forkromet overblik. Han er med til at skabe og kvalitetstjekke vores kollektioner og sikre, at kollektionerne falder i god jord hos nuværende og potentielle kunder. Han er også ansvarlig for Gallery's brandstrategi, og så insisterer han på at have en god relation til alle, der har noget med Gallery at gøre, hvor end I verden, de befinder sig.
Du kan være sikker på, at det første Mads gør, når han møder ind på kontoret, er at få sin morgenkaffe. Han vælger altid americano! Mads er også en natteravn. Det forklarer måske morgenkaffen, men vi ville ikke lade ham undvære den. Det er nemlig i de sene aftentimer, Mads får sine bedste ideer. 

Lære ham bedre at kende herunder.

Mads har udvalgt sine favoritstyles fra vores seneste kollektion. Se samlingen her.⁠