Levering & Returnering

Se listen nedenfor for forsendelsesoplysninger efter land. Alle ordrer afgivet før kl. 12 mandag til fredag bestræber vi os på at sende samme dag.

Land

Forsendelse under 499 dkk

Forsendelse over 499 dkk

Transit

Retur

Danmark

39 dkk

Gratis

1 - 2 hverdage

39 dkk

Tyskland

5.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

5.95 eur

Sverige

45 sek

Gratis

2 - 5 hverdage

45 sek

Belgien

3.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

3.95 eur

Østrig

3.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

3.95 eur

Irland

3.95 eur

Gratis

5 - 7 hverdage

3.95 eur

Holland

3.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

3.95 eur

Polen

3.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

3.95 eur

Frankrig

3.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

3.95 eur

Spanien

5.95 eur

Gratis

2 - 5 hverdage

5.95 eur


Vi leverer med DAO samt GLS med følgende muligheder:

  • Levering til privat- eller arbejdsadresse
  • Levering til en PakkeShop i nærheden af dig

Returnering

Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, kan du returnere dine varer til os.
MOS MOSH tilbyder 30 dages returret, der gælder fra den dag, du modtager dine varer. Alle varer skal returneres i deres originale stand, ubrugte og i samme stand og emballage, som de ankom i. Dette inkluderer eventuelle gaveartikler modtaget fra MOS MOSH.

Vi gør din retur nemt og bekvemt!

Log ind i returportalen med den mailadresse du anvendte ved placering af ordren samt dit ordrenummer. Du modtager herefter en GLS QR-kode, som du skal vise i din valgte GLS PakkeShop. GLS printer her din returlabel og sender ordren retur til os. Herefter vil du modtage en mail fra GLS, hvor du kan følge pakkens returforsendelse.

Opret din retur her

Vi anbefaler, at du sikrer dig en kvittering som bevis for indlevering af pakken i tilfælde af, at pakken skulle blive væk undervejs. Vær opmærksom på at ansvaret for returforsendelsen ligger hos dig indtil vi modtager pakken. Vi refunderer kun via den oprindeligt anvendte betalingsmetode, som blev benyttet ved bestilling. Returnering er underlagt et returhåndteringsgebyr på 39 kr. og vil automatisk blive trukket fra din refusion.

Ønskes anden udbyder end GLS til returforsendelse, er man velkommen til at returnere pakken på egen vis - dog dækker vi ikke egen betalt forsendelsesomkostninger, så det er ikke muligt at få dette refunderet.

Pakken sendes til:
System Transport
Sysselvej 67
7100 Vejle

Ved returnering af secondhand varer skal disse returneres med den vedlagte returlabel i separat pakke. Skulle label mangle eller være henlagt, bedes du henvende dig til vores kundeservice for ny returlabel.

Skulle du opleve problemer med oprettelse af din retur i vores returportal, så skriv til os på customerservice@mosmosh.com

Ombytning af varer
Ønsker du at bytte en eller flere af dine varer til en anden størrelse, farve mm. sender du blot disse varer retur, som automatisk vil blive refunderet når varerne modtages på vores lager. Herefter kan du placere en ny ordre på den korrekte størrelse eller farve.

Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice på customerservice@mosmosh.com

Forkerte eller mangelfulde varer

Hvis du har modtaget en forkert eller mangelfuld vare i din ordre, undskylder vi ulejligheden og beder dig venligst om at kontakte os på customerservice@mosmosh.com.

Sådan behandles en mangelfuld vare
Varer købt fra MOS MOSH-websitet er omfattet af en reklamationsret på to år. Dette gælder for materiale- og fabrikationsfejl.

Send venligst en e-mail til customerservice@mosmosh.com med angivelse af problemet, og husk at henvise til dit ordrenummer, som du kan finde på din ordrebekræftelse. For at gøre processen lettere for alle parter bedes du vedhæfte fotos af den pågældende vare og de pågældende mangler og oplyse produktnavn, produktnummer og størrelse. Vores kundeservice vil derefter behandle din anmodning.

Hvis vores kundeservice vurderer, at varen kan returneres, dækker vi forsendelsesomkostningerne. Varer, der returneres uden at vores kundeservice er blevet inddrageret, vil ikke blive kompenseret.

MOS MOSH-varer købt af en tredjepart
I tilfælde af mangelfulde MOS MOSH-varer, der er købt hos en tredjepart, f.eks. en webshop eller en fysisk butik, skal der rettes henvendelse til den butik, hvor varerne blev købt. MOS MOSH-webshoppen kan ikke gøres ansvarlig for sådanne køb.