Levering & Returnering

Se listen nedenfor for forsendelsesoplysninger efter land. Alle ordrer afgivet før kl. 12 mandag til fredag afsendes samme dag.

    Country Postal fee Transit time
    Danmark 40 dkk 1 - 2 hverdage
    Tyskland 5.75 euro 2 - 5 hverdage
    Sverige 5.75 euro 2 - 5 hverdage
    Belgien 5.75 euro 2 - 5 hverdage
    Østrig 5.75 euro 2 - 5 hverdage
    Irland 5.75 euro 2 - 5 hverdage
    Holland 5,75 euro 2 - 5 hverdage
    Polen 5,75 euro 2 - 5 hverdage
    Frankrig 5,75 euro 2 - 5 hverdage

    Vi leverer med GLS med følgende muligheder:

    • Levering til hjem- eller arbejdsadresse
    • Levering til en PakkeShop i nærheden af dig

    Returnering

    Gratis returnering med forudbetalt mærkat. Aflever til din nærmeste PakkeShop.

    Hvis du ikke er tilfreds med dit køb, har du mulighed for at returnere varen til os. MOS MOSH tilbyder en 14-dages returpolitik, der gælder fra den dag, du modtager dine varer. Alle varer skal returneres i original stand, ubrugte, i samme stand og emballage, som da du modtog dem. Dette omfatter også eventuelle yderligere gaver modtaget af MOS MOSH. 

    Vi tilbyder gratis returnering med den forudbetalte returmærkat på alle ordrer. Når dine returnerede varer kommer frem til os, og vi har behandlet returordren, overfører vi købsbeløbet til din konto så hurtigt som muligt. Vi tilbagebetaler kun til det betalingskortkort eller den bankkonto, som varerne blev købt med. Skulle du ikke have modtaget et retur label i din ordre, så skriv gerne til os på customerservice@mosmosh.com for at modtage det. selvbetalte retur kan ikke refunderes.

    Vi anbefaler, at du sender din returforsendelse med sikret post med et sporingsnummer, når du returnerer varer. Vi vender kun tilbage til det betalingskort, som blev benyttet til købet. De originale forsendelsesomkostniger er ikke mulige at få refunderet.

    Alle ordrer skal returneres til:
    Prime Cargo A/S
    Profilvej 4
    DK-6000 Kolding

    Gratis byttekupon
    Vi tilbyder en gratis forsendelseskupon, hvis du har brug for at bytte en eller flere af dine varer til en anden størrelse. Du skal blot kontakte vores kundeservice, og de vil sende dig en kupon, som du kan bruge, når du afgiver en ny ordre på den korrekte størrelse.

    Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice på customerservice@mosmosh.com.

    Forkerte eller mangelfulde varer

    Hvis du har modtaget en forkert eller mangelfuld vare i din ordre, undskylder vi ulejligheden og beder dig venligst om at kontakte os på customerservice@mosmosh.com.

    Sådan behandles en mangelfuld vare

    Varer købt fra MOS MOSH-websitet er omfattet af en reklamationsret på to år. Dette gælder for materiale- og fabrikationsfejl.

    Send venligst en e-mail til customerservice@mosmosh.com med angivelse af problemet, og husk at henvise til dit ordrenummer, som du kan finde på din ordrebekræftelse. For at gøre processen lettere for alle parter bedes du vedhæfte fotos af den pågældende vare og de pågældende mangler og oplyse produktnavn, produktnummer og størrelse. Vores kundeservice vil derefter behandle din anmodning.

    Hvis vores kundeservice vurderer, at varen kan returneres, dækker vi forsendelsesomkostningerne.
    Varer, der returneres uden at vores kundeservice er blevet inddrageret, vil ikke blive kompenseret.

    MOS MOSH-varer købt af en tredjepart
    I tilfælde af mangelfulde MOS MOSH-varer, der er købt hos en tredjepart, f.eks. en webshop eller en fysisk butik, skal der rettes henvendelse til den butik, hvor varerne blev købt. MOS MOSH-webshoppen kan ikke gøres ansvarlig for sådanne køb.