Ofte Stillede Spørgsmål

Min ordre

Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelse
Har du ikke modtaget en ordrebekræftelse, bedes du kontakte vores kundeservice på customerservice@mosmosh.com

Kan jeg ændre eller annullere min ordre, efter den er blevet bekræftet?
Så snart du modtager en ordrebekræftelse, er det ikke muligt at annullere eller ændre din ordre. Opdager du, at du har lavet en fejl under din bestilling, bedes du kontakte vores kundeservice på customerservice@mosmosh.com hurtigst muligt, så vil vi forsøge at hjælpe dig.

Hvordan bruger jeg min rabatkode?
Din rabatkode anvendes under ”Checkout”.

Levering

Hvornår modtager jeg min ordre?
Vi vil bestræbe os på at levere din ordre inden for 1 -2 hverdage (hvis din ordre er placeret inden kl. 12 den pågældende dag).

Kan jeg spore min forsendelse?
Når vi har afsendt din ordre, vil du modtage en e-mail med et tracking link. Linket bliver aktivt, så snart transportøren har hentet og scannet din forsendelse.

Hvilke lande sender I til?
Tryk på linket for at se, hvilke lander vi sender til https://mosmosh.dk/pages/levering-returnering

Retur & refundering

Kan jeg ombytte en vare?
Det er ikke muligt at ombytte en vare. Du kan i stedet returnere din vare og afgive en ny ordre. Så snart du ønsker at returnere din ordre/dele af ordren, bedes du kontakte vores kundeservice for at modtage en fri-fragt kode til genbestilling i korrekt størrelse.

Hvordan returnerer jeg min ordre?
Du har mulighed for at returnere din vare til os, hvis du ikke er tilfreds med dit køb. MOS MOSH tilbyder 30-dages returpolitik. Den gælder fra den dag, du modtager dine varer. Vi tilbyder gratis returnering med den forudbetalte returlabel, som findes vedlagt din ordre.

Har I modtaget min returforsendelse?
Så snart din returforsendelse er ankommet til vores lager, vil du modtage en mail herom.

Hvornår modtager jeg min refundering?
Når dine returnerede varer kommer frem til os, og vi har behandlet returorden, overfører vi købsbeløbet til din konto så hurtigt som muligt. Vi tilbagebetaler kun til det betalingskort eller den bankkonto, som varerne blev købt med.

Betaling

Hvilke betalingsformer tilbyder I?
Vi tilbyder følgende betalingsformer:

  • Visa
  • Maestro
  • MasterCard
  • Paypal
  • Klarna
  • iDeal
  • MobilePay

Min ordre er annulleret, hvad sker der med min betaling?
Hvis du har fået trukket penge fra din konto, selvom ordren er annulleret, er dette beløb blevet sat til side af din bank. Beløbet vil automatisk blive sendt tilbage på din konto inden for 2-5 arbejdsdage. 

Reklamation

Hvordan reklamerer jeg en vare?
Hvis du opdager en fejl på din vare, skal du kontakte vores kundeservice. Husk at oplyse dit ordrenummer og fejlen på varen. Vores kundeservice hjælper dig videre i forløbet ved enten at ombytte varen eller give dig pengene retur.

Bemærk: Hvis varen er købt hos vores forhandler, kan du ikke reklamere over varen hos os. Du skal derimod henvende dig til den forhandler, hvor varen er købt.